fredag 13 juli 2007

Fredagens

Musik: K.N.A Connected- Back when I was
Lunch: Koh Thai's goda kycklinggryta med kokosmjölk, ananas, chili mm & en massa fisksås o soya :)
Shopping: En snabb runda in på GT resulterade i ett par leggins i caprilängd, en rosa och en svart tunika (dem som alla har, inkl jag själv) och slutligen ett par silveröronhängen med ankare på, lite sailor-tema.
Kvällsplaner: Kanske blir det rockkväll på Palladium ikväll, lillasyster tipsade om detta event som faktiskt J's bror arrangerar. (J har inte så stor koll) :)
Oro: Med tanke på att det är fredagen den 13 idag så borde man väl oroa sig för något. Det får i mitt fall bli att jag är orolig att jag ska bli sjuk nu när min kollega Larsan är tillbaka på jobbet och sitter och hostar vid skrivbordet bredvid mitt.
Drygaste: 43 långa minuter kvar av dagen.

Puss!

Inga kommentarer: