onsdag 25 juli 2007

Sore back.

AJJ.
Har så ont i ryggen. Märkte tidigt idag att jag fått en knuta på höger sida av ryggen, den blev inte bättre allt efter att dagen gick. Man sitter så dåligt vid mitt skrivbord, har ingenstans att vila armbågarna så axlar och rygg får ta mycket stryk. Johan försökte hjälpa mig genom att massera, värma upp och trycka ut knutan men det fungerade inte. Tur att det är sista dagen imorgon!
Imorgon efter jobbet ska jag ut till Lessebo och hämta kylbox, klampar och liggunderlag hos mamma & pappa. Ska också passa på att hälsa på Martina och hennes lilla flicka Nora, ska bli såå kul att äntligen få se henne, hon är ju nästan tre veckor nu! På kvällen blir det packning och planering inför min och älsklingens roadtrip som vi drar iväg på vid fredag lunch :)
Tänkte jag skulle ta och berätta lite mer om resan imorgon, nu orkar jag faktiskt inte och så pratar jag med min söta vän Louise i Danmark.

Dröm sött.
Puss

Inga kommentarer: