onsdag 4 juli 2007

Skön kväll!

I flera bemärkelser.
Det var skönt väder, solen sken till och med när jag cyklade ner till stan. Det var riktigt kul att träffa Carro o Sofi, satt o snackade massa skit medans Carros söta vovve Ozzy låg vid våra fötter.. åhh mys! Carro bjöd på en jättegod (glutenfri) ananaspaj med gammeldags vaniljglass till, halleluja :). Jag behövde den här kvällen kände jag, fick mig på riktigt bra humör och kom på en hel lista med grejer som jag ska ta tag i och göra. Det första på listan blir att skaffa gymkort och börja träna, det ska jag göra imorgon. För att jag ska orka göra det så ska jag krypa ner i sängen nu.
Dröm sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt trevligt, nästa gång får det bli din lya (som jag inte sett ännu). Kanske en grillkväll i sommar också, om regnet någonsin slutar falla...
Kul att du följer med ut om två veckor :)

Kram

Fröken Jennie sa...

Precis, och jag som precis har skaffat grill :). Nu får vi bara hoppas att inte hela sommaren regnar bort.. men det kommer den ju inte att göra( måste tänka positivt). Ser fram emot partaj tillsammans med er damer, kanske kan jag till och med ha skoj på terassen?!? :)
Kram o ha en underbar semester!