tisdag 24 juli 2007

Lilla maggen.

Efter att jag har haft problem med magen i ungefär 3 veckors tid har jag idag tagit tag i saken och besökt vårdcentralen. De sa som vanligt inget som jag inte själv kunnat räkna ut. Dock sa de att de tyckte att jag skulle vara hemma idag, låta mig själv ta det lugnt och gå på toa så mkt som möjligt så skulle det förhoppningsvis bli bättre. Så jag lyder deras råd och stannar hemma från jobbet idag, fast det tar emot.. jag är ju liksom inte sjuk. Får försöka utnyttja dagen så bra som möjligt och städa, tvätta och sånt där annat skoj som man vanligtvis inte har (tar sig) tid till. Kanske blir det att jag läser lite mer i min nya bok Svinalängorna.

Nu ska jag ta mig en sväng bort till tvättstugan och se om de har några lediga tider under dagen.
Puss så länge.

bjussar nedan på lite blandade bilder från månaden som gått.




Inga kommentarer: