tisdag 24 juli 2007

Change in plans.

Mina planer för eftermiddagen var att promenixa runt sjön med Saris, så blir det inte då mina regnkläder fortfarande är utlånade till lillasyster och regnet det bara öser ner (well, riktig så är det inte, men det lät bra). Istället ska vi ta en runda på stan, Sara ska kolla efter nya jeans, själv ska jag försöka hålla mig från shoppingen, men man vet ju aldrig. Har fortfarande mitt presentkort från Lagerhaus kvar och därinne är det mer en regel än ett undantag att man hittar något. Det blir även en fika, kanske en god latte på Waynes? och så självklart skvaller....

Gotta go.
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm, latte på waynes skulle inte sitta helt fel, mumma rent ut sagt!

Anonym sa...

Hej Gumman, tack för vår snabbshoprunda och tack för hjälpen med crhejansen....=) Nu ska jag diska och packa. Eller iallfall försöka! Kramar Sara

Fröken Jennie sa...

Carro, det bidde ingen Wayne's latte, tyvärr :(.. Det hanns liksom inte med i all shopping. Men annars är det verkligen inte fel, fast inget går upp mot Starbuck's! Du kunde inte hänga imorn då? Kram!

Crhejansen,, hmm jeansen menar du nog antar jag :) Allt för dig Sara, you know it. Hoppas du får en trevlig kväll med disk o packning........ Kram Kram