fredag 20 juli 2007

Good morning sunshine!

Idag var det otroligt lätt att kliva upp ur sängen. Inte för att vi gått och lagt oss speciellt tidigt; inte för att solen sken utan för jag av någon konstig anledning var pigg!

Jag är fortfarande pigg, det känns som en riktigt bra dag :)
Jag har det inte stressigt på jobbet, har haft en långt samtal med Bea, gjort Sara glad och ska äta lunch ute med älsklingen och Susanne. Fick dessutom veta av Bea att min grundlön på Lyreco betalas ut i förskott, vilket innebär att jag får in dubbel lön på kontot, dagen innan vi drar till Turkiet, wonderful!

Så himlans sugen på partaj nu, oerhört peppad för morgondagen :)
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

För vi ska dansa i neon!!!! Pussar & Kramar Sara

Fröken Jennie sa...

Dumma kommentarsfunktion, lite smått sent att kommentera nu.. sådär 4 dagar senare :P.. Vill träffa dig gumman, prata och kanske ta en sväng runt sjön. Ska minsann ta o ringa dig nu ;) Puss!