fredag 18 maj 2007

Ett halvt år!

Idag är det ett halvt år sedan dimman låg tät över campus och Stenladan, ett halvt år sedan 6 nations och dessutom ett halvt år sedan jag träffade min älskling! Vi träffades den där kvällen på Stenladan och eftersom allt gick ganska fort efter den där kvällen så säger vi att det var då vi blev tillsammans. Det var verkligen helt oplanerat och inte alls väntat.. men ibland är de spontana och oplanerade sakerna dem som blir bäst! Trots att den första meningen jag sa till honom var "Vilken tönt du är" så blev det vi och jag är idag väldigt glad över att ha en alldeles egen tönt :)
En vecka kvar sen är det som längst en parkering mellan oss som J uttryckte det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad ska man skriva, grattis kanske?:) kram

Maria sa...

Grattis till det gumman! Du & Johan är så söta ihop. önskar er all lycka! Hoppas du har det bra, saknar dig. stor puss :)

Fröken Jennie sa...

Haha, ja inte vet jag :)
Men tack för era kommentarer iallafall, Kramar!!