torsdag 17 maj 2007

En heldag utomhus.

Good Morning!
Himlen är grå och det regnar lite smått men idag ska ändå Louise och jag ut på "friluftsdag" till Peak District. Kollade på väderleksrapporten för de kommande 5 dygnen och det ser inte ut att bli så mycket roligare väder förrän på måndag och till dess orkar vi inte vänta :). Så då får vi helt enkelt klä oss efter vädret och skita i om vi blir blöta!
Hoppas dock på att det åtminstone kan låta bli att regna och inte hade jag klagat om solen stack igenom molnen litegrann då och då.... vädret är ju faktiskt väldigt omväxlande här så visst kan det hända!
Ha en underbart skön kristi himmelfärds dag!
Puss & Kram

förresten Chica, jag vill gärna komma in på din blogg if you would let me :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ha en skön helg du med!

Anonym sa...

givetvis, jag mailar mitt lösen till dej nu:) kram

Anonym sa...

Åh Jen Pen, kom hem nu!!!
Kramar sara

Fröken Jennie sa...

Crazypill- Thank You!!

Saran- Jag kommer, jag kommer ;)

Chickis- Now I can see your blog again, thanks!! :)

Kram o Natti på er!