måndag 30 april 2007

Somnlos i Sheffield

I'm back!... o sheiit sa trott jag ar!
Har haft en riktigt fantastisk helg i Edinburgh som visade sig vara en otroligt fin gammal stad. Det blev en hel del turistande, shopping, picnic, turistande, galleri, annu mer turistande och knappt nagon somn alls. En alldeles idealisk helg infor en otroligt betydelsefull och ganska hektisk vecka, NOOT!

Man lever dock bara en gang (vad jag vet, vet ni natt som jag inte vet.. var vanliga beratta!) och da ar det ju verkligen sloseri med tiden att sova!

Dags att satta mig och skriva pa mitt Brit life & culture arbete nu, vore sjukt bra om det kunde bli fardigt lagom till klockan 3 nar jag ska pa engelska (onsketankande)... Hade vart skont att slippa stalla klockan tidigt imorn for att ga upp och skriva pa det nar det troligen blir pounded som valborgsnoje ikvall :)

Jag gissar pa att jag hinner dricka ungefar tva doubles vodka/redbull innan jag skakar rumpan som aldrig forr pa dansgolvet!!

Har ni ingen sol i Sverige idag sa kan jag beratta for er var den ar. Den ar har hos mig i Sheffield, tydligen for att stanna :) Extra trevligt nar man ska sitta inomhus vid en dator hela dagen!

Puss & Kram hela dan
// Pennie

Inga kommentarer: