torsdag 19 april 2007

Ingen tid.

Har inte tid med så mycket bloggande för tillfället. Ska nämligen försöka hinna färdigt så mycket som möjligt av uppgifterna som är kvar innan nästa helg då jag, Louise och kanske Daniel ska åka till Skottland :)
Vill ju inte behöva sitta med skolböckerna på bussen direkt! Var riktigt duktig student igår och hann komma igång ordentligt med min ena rapport, den sitter jag och skriver på nu också. Vid elva ska jag träffa Monike, en tjej från Litauen som jag ska göra en muntlig presentation av EuroVision Song Contest med, vi ska gå runt på stan en sväng och fråga folk vad de känner till om tävlingen... spännande!

I eftermiddag ska jag vara ledig! Jag ska åka upp till Louise och Collegiate Campus, vi ska ha picnic och ta en promenad i nån stor park. Ser fram emot eftermiddagen jättemycket :) Men nu får jag fortsätta med rapporten..
Puss & Hej

Inga kommentarer: