fredag 20 april 2007

Ikväll har jag dejt med Justin Timberlake...

Dumma dumma Jennie!
Pratade med Johan på skype tidigare och glömde helt bort mina "ananasar" i ugnen... De blev inte alls så gula och fina som de skulle ha blivit utan snarare bruna.. Cameron & Haroon tyckte dock fortfarande att det såg ut som "pinapples, over ripened pineapples" :)..
men lugn och fin Johanna, jag har mer gul fimo-lera så jag ska göra en ny till dig imorgon, promise!

Ikväll har jag dejt med Justin Timberlake...
OK inte direkt en dejt-dejt, men vi (jag, Louise och Daniel) ska gå och se filmen som han är med i, "Alpha dog". Det var iallafall planen tills älsklingen sa att den var sjukt dålig, sen fick jag höra av ännu fler att den tydligen inte alls är bra.. så det kanske slutar med att vi väljer en annan film ändå.

Innan filmen ska jag hinna med en dusch, vart och tränat precis & så måste jag hinna äta nått! Annars kommer jag vara jättehungrig när vi kommer till bion och äta ännu mer godis än planerat.. nej jag får nog allt ta o raska på lite så att det inte blir så.

Ha en skön kväll!
Puss & Kram
Jennie

Inga kommentarer: