söndag 25 mars 2007

Ofokuserad till tusen.

Ahh, blir så trött på mig själv!
Sitter här vid datorn och försöker få nått gjort.. men det går bara inte :(. Mina tankar är överrallt och ingenstans, dock är de inte alls där de borde och måste vara ikväll.. dvs på mina skoluppgifter.

Dagen har gått otroligt fort och jag har inte hunnit med någonting av det jag skulle ha gjort, bortsett från träningen som jag avklarade med bravur! När jag satt och höll på med en av engelska uppgifterna skrev Daniel och frågade om jag hade lust att ta en fika på stan i det fina vädret.. självklart föll jag för frestelsen och det är jag absolut inte ledsen för nu. Har nämnligen varit en härlig dag, solig och varm även om det varit blåsigt (som alltid). Blidde en fika på Café Rouge precis vid City Hall, riktigt god cappuccino :)... När jag haft en sån skön dag borde jag ju kunna sätta mig till rätta vid datorn och bara få uppgifterna gjorda.. men tydligen inte..

Ska ta mig ut till köket en sväng och göra mig lite kvällsmat nu, sen SKA här skrivas!!
tjingeling...

Inga kommentarer: