måndag 26 mars 2007

Insomnia med goda anledningar.

God morgon!
Sovit otroligt dåligt inatt, vaknade säkert varannan timma sedan jag somnat... vilket jag inte gjorde förrän efter 02. Då ska det dessutom sägas att jag var i säng vid 00... suck! Fast om jag ska vara riktigt ärlig så står jag nog ut med det, huvudet är fullt av härliga & glada tankar och dem vill man ju inte slippa även om de håller en uppe sent på natten :)

Ikväll lär jag dock kunna sova, ska nämligen ut en sista gång innan påsk här i Sheffield, vi ska till Pounded! Louise köper biljetter åt oss idag, det blir iallafall jag, Louise och Daniel som går ut, kanske Cole också?

Idag måste jag fokusera och försöka få den andra engelskauppgiften gjord, den ska in i eftermiddag!! Fast tror dock att jag kan få lite problem med tankarna idag också.. fick nämligen ett mail idag på morgonen där det stod att jag gått vidare till det första urvalet på jobbet jag sökte som Junior Brand Manager :). OK, jag är mycket medveten om att det är långt kvar tills jobbet är mitt, dock måste jag ju på något sätt ha väckt deras intresse med mitt personliga brev & mitt CV och det känns bra för självförtroendet och kommande ansökningar!

Nu ska jag fixa iordning mig för den (kanske) sista dagen i skolan innan påskuppehållet :)
Puss o Kram på er!!!

Inga kommentarer: