onsdag 21 mars 2007

A lovely film & a cup of hot chocolate.

Jag är uppe alldeles för sent, jag vet. Så är det när man har några busy dagar :)
Har vart väldigt duktig och fått en hel del gjort idag, dock kan jag inte bocka av allt från listan jag satte upp i morse. Imorgon får jag fortsätta med de summaries som ska in först nästa vecka, den som ska in imorn skrev jag klart för några minuter sedan.. bättre sent än aldrig som man brukar säga!
Har skickat över mitt personliga brev till pappa för att få lite åsikter om det, får se vad han säger.. kommer dock inte ha tid eller möjlighet att göra några större förändringar under morgondagen så vi får hoppas att han inte sågar det totalt!

Ikväll har jag vart på bio med Louise, blev dock ingen fika på Starbuck's de stängde visst alldeles för tidigt. Istället drack vi varsin varm choklad i baren på Showroom där vi sedan gick på bio, kändes väldigt lyxigt och smakade super. Ett stort plus för tillhörande marshmallows , smälter ju när man rör i dem i den varma chokladen och smakar underbart !
Filmen som vi såg, Becoming Jane, var en fin film om kärlek... men eftersom jag är en sucker för happy endings så blev jag lite besviken.. även om den inte slutade helt olyckligt :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite i the Times, som jag för övrigt passade på att köpa på kåren idag för ynka 25 pence... Där har Studentkåren i Växjö nått att ta efter, det är trevligt med subventionerade tidningar, och man blir kanske lite lärd på köpet (iallafall om man låter bli att välja blaskor som the Sun...osv.) Köpte dessutom mig en väldigt gosig marinblå Hallam-hoodie... min nya favvo & myströja skulle jag tro.

Nighty Night, don't let the bedbugs bite!
♥ Jennie

Inga kommentarer: