måndag 19 mars 2007

London, bättre sent än aldrig!


Mina älskade föräldrar och jag tar oss en helg i London, på första bilden ser vi mamma & pappa inne i en galleria i Bayswater. Efter en "fönstershoppingrunda" satt det väldigt fint med indiskt käk, vi beställde in 3 olika curries och äggstekt ris och så naanbröd förstås :)


Kunde inte låta bli att föreviga restaurangens toalett som var ljust rosa, de körde verkligen på det rosa stuket så även handfat och toalettpapper var rosa. Här har vi hela familjen (utom Linis som var i Köpenhamn) framför en staty vid Trafalgar Square!


Ett "måstekort" när man är London, Piccadilly Circus. En spiraltrappa som jag inbillade mig att jag skulle kunna få ett fint kort på, resultatet blev... sådär.


En ganska så inbjudande säng på Zara Home, riktigt härlig butik! Synd bara att man inte bör handla en massa tunga saker... Mum & Dad på Oxford Street... strax innan pappa gav upp och åkte tillbaka till Paddington.. inte helt lätt att gå på stan en hel dag med två damer I guess :)


Ett icke särskilt smickrande kort på oss, men glada är vi iallafall :). När vi skulle tillbaka till hotellet tog vi en sväng genom China Town som var utsmyckat till det kinesiska nyåret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu verkar det som internet fungera eller? inte så tjusiga bilder på gamla mor o far.Hoppas du och Lina får en bra helg tillsammans.Kramar mamma

Fröken Jennie sa...

Hehe, tycker inte de var så tokiga ändå :). Jajemän, intenet fungerar igen och jag är glad, så glad!! Ska bli så himlans skoj att få besök av Linis.. snart så!! Puss o Kram mamsen