söndag 18 februari 2007

Sunny Sunday!

Hej o Hå!
Svettig och ordentligt trött efter ett riktigt skojigt träningspass :)
Började med att Sylvia, jag, Daniel och Reddi spelade badminton, körde först en dubbel som tillslut jag och Reddi vann över Daniel o Sylvia, sen blev det två singlar.. och två försluster för mig mot de båda killarna... men det var kul, riktigt kul.. o jobbigt!Tror dessutom att jag kommer ha ordentlig träningsvärk i underarmen.. en muskel där på översidan som inte jag använder speciellt ofta som redan ömmar.. men träningsvärk e najs, då vet man att man lever!
Köpte mig ett badmintonrack idag, fick det för 6 pund.. billigt! (var 70 % rabatt på det) Annars kostar det 1 pund gången att hyra rack i spelhallen.. men vi ska försöka spela 2-3 ggr i veckan så inköpet borde iaf löna sig..

Hade en kul men lugn kväll igår förresten, vi träffades på the Graduate och gick sen vidare till en riktigt skön bar på West Street, Buddha bar hette den (se sista kortet :)). Där blev en god mojito igen för min del innan vi knallade hemåt igen vid halv tolv-tiden. Hemmavid blev det snack med Cameron och hans tjejkompis till säkert halv två innan jag hoppade i säng.. en riktigt skön kväll!!

Nu ska Pennie hoppa in i duschen och sen blir det matfix, kyckling och nått idag kanske?!?
Hej Hopp





4 kommentarer:

Anonym sa...

6 pund? Du får det ännu billigare på OK :P

Fröken Jennie sa...

Hehe, ahhh.. Men det här var ett ordentligt och fint rack Erik, som jag åtminstone tror är av bättre kvalité än ett från OK :)

Anonym sa...

Snobb ;)

Fröken Jennie sa...

:P.. Fast det är väl snarare så att jag inbillar mig att med ett bättre (dyrare) racket har jag åtminstone en större chans att vinna några matcher framöver, än med ett billigt skruttracket från någon bensinmack :).. så ligger det till!