söndag 18 februari 2007

Need of new hair-do!

Jag skulle verkligen behöva ett besök hos en frisör!
Halva nöjet med att gå till frisören är definitivt lyxen det innebär att bli masserad i hårbotten under en ordentlig schamponering, det är nästan så att jag somnar där jag sitter. Själv är jag ganska dålig på att massera ordentligt vid schamponering även om jag vet att det behövs då min hårbotten är torr.. snälla lillasyster kan du inte komma hit nu ;)
Ja mitt rufs till hår behöver verkligen klippas och färgas, det ser trist ut och är ganska slitet i topparna...Vad frisören får göra med mitt hår har jag dock inte bestämt ännu, men jag är 100 % säker på att det inte blir ett så drastiskt klipp som Brittans!
Toni & Guy finns i vart och varannat hörn här, kanske skulle man testa dem?

Inga kommentarer: