lördag 24 februari 2007

Mot Sherwoodskogen!

Go morron!
Sovit gott? Det har jag gjort, men visst ringde klockan alldeles för tidigt :)
Idag ska vi åka till Nottingham, en stad som för mig är mest känd från Robin Hood... Så mycket annat vet jag faktiskt inte om staden, det vet dock Ulrike som också ska med. Hon har tydligen en ordentligt Englandsguide som vi ska använda oss av idag. Sherwoodskogen är iallafall en av de platser som ska besökas, ska bli spännande :)
Nu ska jag ta och fixa iordning mig lite, lite småsliten efter ordentlig danskväll igår! Men kul var det.

..... Det är Robin Hood jag vill ha ;)
(lugn älskling, syftar på dig) tihi.

Puss o Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lugnt, gamla Bettan kan man lita på!

Fröken Jennie sa...

Ja inte blev jag skjuten iallafall :) Men så träffade jag bara Robin också.. o han har ju kontroll han :P.. Puss