måndag 26 februari 2007

Måndag & ny vecka :)



Gomorron kära vänner!
Jag måste ha sovit otroligt gott och bra inatt för idag är jag på riktigt solskenshumör :) Kan vara lite för att solen skiner utanför fönstret också?!? Ny vecka nu, och som sagt även en ny månad på G, vilket innebär den tredje månaden jag spenderar i det här landet (räknar januari som en månad även om jag bara var här en vecka). Idag är en ganska intensiv dag, börjar med föreläsning en timma sen blir det hem och käka lunch, vid halv 2 ska jag träffa franska Lorraine som jag ska göra en undersökning med, vid 3 är det dags för engelska & därefter blir det träning. Måste dock försöka hålla koll på gymmets klocka idag, Louise ska nämligen titta förbi här en sväng innan sin gymnastikträning och lägga över en massa musik som hon laddat ner åt mig, snacka om snällt :)
För att dagen ska fortsätta lika bra som den startat behöver jag dock lite mat i magen så det är bäst att jag sätter fart.

Puss på er sötisar!
Jennie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej! ja,visst snattar man små saker här o var. o du brukar ha såna där listor lite då o då o då kommer jag o "lånar" dom. =) nej, jag har ingen vanlig blogg. tycker inte jag behöver det, utan jag går bara in lite då o då o skriver av mig lite när jag känner för det typ. sen bryr jag mig inte så mkt om andra läser det eller inte. folk får gärna, men mig kvittar det. he he! ha det fortsatt bra i england!! kramar

Fröken Jennie sa...

I see your point! Håller med dig.. skriver egentligen den här bloggen för mig själv.. det blir liksom ett sätt att rensa tankar på.. Sen är det ju perfekt nu när man befinner sig iväg hemifrån.. man kan ju berätta om allt för alla samtidigt.. då slipper man ju skicka en massa mail.. det gillar jag :) Och sen är det ju kul att se att det finns dem som läser det man skriver..! Ha det toppen i Kalmar.. känner du igen Daniel från mina kort förresten? Han pluggar nämligen ekonomi på din skola också! Kram Kram

Anonym sa...

ja, det är absolut ett bra sätt att se hur andra har det o mår. det är kul o läsa om din tid i england o hur du har det annars! =) hmm... har inte tänkt på om jag känner igen honom. ska kolla igen. ha ha! kramar