tisdag 27 februari 2007

En kväll på Pounded.

OJOJ, what a night!
Igår kväll blev det halvt spontant ett besök på Hallam Unions måndagsklubb, Pounded. Det var Louise som hade köpt många biljetter och undrade om jag hade lust att hänga på, why not tänkte jag! Biljetten kostade 1 pund, precis som allt annat inne på nattklubben... eller egentligen var det där lite ljug.. för första drinken jag drack, apelsinjuice och vodka, var dyrare. Vet inte varför, men jag sa att jag ville ha en likadan som tjejen innan mig beställt. Kanske var hennes drink en dubbel eller nått.. Well, jag överlevde den smällen! Därefter blev det dock bara 1 punds drycker såsom Redbull/Vodka, Tequila, VK Apple (typ cider/pops) och nån Aftershock-shot. Kvällen var riktigt najs iallafall, vi dansade mest hela tiden... förutom när vi barhängde förstås ;). Det var mycket utbytesstudenter där och vi shakade loss tillsammans på hit-dansgolvet.
Gick hem runt stängning och kröp rätt ner i sängen, ingen efterfest eller fyllemat... det märks idag.. är ordentligt hungrig.. men inte det minsta bakis!
Måste försöka locka mig själv ur pyamasbyxorna och tossorna för jag har ingen rolig mat alls här hemma.. får bli en tur både till marknaden och till affären!


I bet that you look good on the dancefloor ;).. iaf när det är suddig som på detta kortet. Några av alla utbytesstudentskor: Ulrike, ?, Carola, Magda och Louise :)

Fransmännen Emanuel och Auriel posar glatt, de var ganska förfriskade redan när de kom in på pounded vid 10.. till skillnad från de flesta andra som var helt nyktra.. haha! "Varsin AfterShock-shot tack" :).. ser sjukt stora ut... riktigt så stora var de inte!


Louise och jag smuttar på varsin redbull vodka drink.. mmm! Ett helt gäng spanjacker :)
Med St Patricks day up and coming den 17 mars tyckte vi inte att det var mer än rätt att posa riktigt ordentligt med Guiness hatt och allt :)

Inga kommentarer: