söndag 25 februari 2007

Lyckad shoppingtur.

Hann aldrig berätta om fredagens alldeles förträffliga shoppingrunda med Shenya och Sylvia. Började turen med en stärkande latte, självklart från Starbuck's :)
Vi begav vi oss sen ner till Primark, en lågprisaffär som faktiskt visat sig kunna bjuda på ordentliga fynd! Där shoppade både Sylvia och jag varsin kort och vid söt jacka, min är svart med lite rynkad krage och stora knappar, me like! (bild kommer imorn)
Vidare köpte jag en svart kortärmad basictröja med rund hals, ett par hipsters, en fejk-bayswater i mörkblått och ett orm-armband a'la Kenneth Jay Lane. Alltihopa gick på 24 pund in total och jag är sjukt nöjd!!
Vi kollande runt hos i stort sett alla high street affärer, på H&M köpte jag två par jeans, ett par svarta skinny-jeans med hög midja och ett par blå med raka ben. Min shopping avslutades med en concealer från benefit, den visade sig vara ett toppköp som jag verkligen kan rekommendera!
Nått som var riktigt skoj var att Sylvia som annars mest klär sig i hoodies och jeans shoppade loss :)
Jag vet Mamma, det är farligt att gå med mig på stan!




3 kommentarer:

Anonym sa...

du har inte legat av dej märker jag!men det ser ut att vara snygga grejer.Du får snart locka mej,hoppas jag!Ha det bra och vi ses snart KRAMAR MAMMA

Anonym sa...

Hej Gumman! Längtar till vi kan tokshoppa ihop, sitter här hemma o hade verkligen velat prata med dig, och vet att du är ett samtal bort. Antar att jag ville deppa lite i min ensamhet, har träffat din syster yster idag och donat inför din fest.
Saknar dig! Många Kramar Sara

Fröken Jennie sa...

Mamsen; Hihi, nej det har jag faktiskt inte gjort :) Men jag shoppar vettigt! Behövde nya byxor.. mina svarta jeans, mina favvisar gick sönder förra veckan.. dragkedjan trasig *snyft*.. Och det andra jag handlade var också sånt jag verkligen behövde ;).. Självklart kommer jag hjälpa dig och locka dig in i fördärvet..tihi! Snart ses vi och jag läängtar. Puss o Kram

Saran; Jag också!! Vi får ta lite hemma när jag kommer hem.. eller så sparar vi allt tills du kommer hit.. då ska du få se på shoppingupptåg!! Är du deppig idag? Finns alltid här för dig vet du?!? Älskar dig min vän. Puss Puss