torsdag 22 februari 2007

En torsdag vid frukostbordet

Go morgon!
Blidde ingen Starbuck'slatte idag :( det var grått ute och fönstret var alldeles blött, så jag stängde faktiskt av väckarklockan och somnade om en liten sväng. Fick dock inte sova så länge för Lennart, en polis på brottsofferjouren ringde för att göra återkoppling på den anmälan som jag gjorde innan jag åkte. Jag berättade att sedan jag kommit hit till England har jag inte fått ett enda oönskat sms vilket han tyckte var bra. Vi bestämde tillsammans att vi skulle lägga ner fallet eftersom det inte finns någon misstänkt, men att jag skulle höra av mig till dem på polisen igen ifall det skulle börja komma sms igen.

Idag blir det läsa marknadsföring i ett par timmar, tänkte försöka hinna med ännu ett kapitel i kursens huvudbok. Det händer faktiskt inte så mycket spännande här idag, det blir badminton vid 16 och sedan en tur på löpbandet.. sen är det snart fredag och helg :)
Ha en skön dag!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt och få sova ut lite gumman =) Och helt underbart att inte den där token har hört av sig mer, men du nästa gång vi är ute i stan o vi ser den där killen och det kommer sms efter det, då lovar jag att vi ska ta tag i den lusen!!! Nehäpp nu är det snart filmtajm, kramar sara

Fröken Jennie sa...

Kram pa dig Saran!!