lördag 30 december 2006

Nyårslöften för 2007!!

  • Jag ska bli en bättre bloggare, vilket innebär att jag kommer blogga betydligt mer än jag gjort den senaste veckan... fyy på mig, så dålig har jag varit!!
  • Jag ska skaffa mig ett ordentligt träningskort på en träningsanläggning i Sheffield och träna som tusan hela våren, kors i taket :).. det var ett ovanligt nyårlöfte.. inte sant?
  • Jag ska skaffa mig ett jobb, ett jobb som jag vill ha (dvs. inte nått "skräpjobb" som jag kunde fått för 5 år sedan, utan 5 års csn-skulder och en fin examen).. eller så ska jag se till att göra mig ett jobb, alltså starta nått eget (en dröm!!)
  • Jag ska försöka bli bättre på att säga nej, jag är tokigt dålig på detta och det kan leda till att jag ibland går farligt nära den där väggen som folk brukar prata om att man ska undvika.
  • Jag ska lära mig att dansa.. någon dans.. kanske bugg,. för det är jag så himlans dålig på!

Fler löften ska jag inte ge, det är ju dumt att ge löften om sånt man inte kan hålla.. kanske kommer det vara så att det blir svårt att hålla något av löftena ovan, men jag ska jobba stenhårt på att hålla dem iallafall!

Inga kommentarer: