torsdag 28 december 2006

Filmvisning på det Skoog-Hedénska palatset!

Ja ikväll blir det nog filmvisning a mi casa!! jag kunde nämligen inte låta bli att köpa ciderhusreglerna, när den såldes med aftonbladet för ynka 19 kronor.. mycket bra film det där, iallafall vad jag minns för det var nämligen riktigt länge sedan jag såg den!

Har haft ett par jättemysiga dagar med Johan.. ja det är ju så han heter :).. började med en kort visit och övernattning hos hans föräldrar som visade sig vara riktigt trevliga.... men vi var alla rätt sega efter julhelgen o skulle upp tidigt så det blev en tidig kväll.. sen igår och idag har vi gjort Köpenhamn, jättemysigt även om det snarare kändes som ett par aprildagar (dvs blåsigt o lite regn), än sen december, trots skridskobanan nere vid nyhavn..
Vi åt gott och Johan shoppade..OK jag shoppade lite jag med.. men det var inte möe de.. en grå basic-top från H&M och en kortärmad svart skjorta med knyt i midjan från samma ställe var allt jag inhandlade..om man inte räknar med sidenband och kryddor från Systrarna Groene..
Nu ska jag ta o hoppa in i duschen för min frisyr är inte vad den borde vara efter att ha gått i ett grådassigt danmark.. o inte känner man sig särskilt fräsch i övrigt heller när man gått omkring i butiker en hel dag.. nepp.. duschen får det allt bli!

Puss o Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman! Nu måste du blogga snart, du börjar bli sämre än sämst på detta med och blogga! Nu ska jag och Mr Mopp ta en vända på dansgolvet...
Kramar från mig

Fröken Jennie sa...

Jag vet Saris, har vart otroligt kass på senaste, men OJ vilken ändring det ska bli på det nu =)
Puss på dig!