måndag 25 december 2006

Julen 2006 i bilder



Överst har vi lite julklappar, nämligen från hotellets Tina o Micke som jag fick ett fondueset och en en marimekkoskål från mamsen o papsen o en skön bodylotion med sheasmör från bodyshop,läppglans från clarins ( nån röd variant), mascara, parfym (curious by britney el liknande), d:fi hår waxspray o rengöringsskum från makeupestore samt en söt "mina vännerbok" från lillasyster.. utav papsen (o mamma) fick jag en ganskakass film (zorro) o en äggskalare... (onödig grej).. sen fick jag en check m massa pengar osså,,, alltid bra o ha!

Utav J som i Johan fick jag ett jättesött "presentkort".. på en najsig middag på Kafé deluxe, looking forward to it!.. o utav Softis fick jag ett fint kort som jag blev superglad för!!

Jag fick också ett par mysiga pyamasbyssor i flanell, ett par tossor i fårskinn två h:ar, ett par trosor, strumpor, byxor osv.... Jonte testar sin nya cowboykostym!

Alle ser astuff ut med sin nya MP3 spelare o Wasanthi gillar att krypa under bordet o leka me mig..

......fast mest av allt gillar de varandra, Wasanthi o Jonathan är precis lika gamla o har så himlans tur att de har varann!

Mormors julbord med allt från dopp i grytan till ål och sillsallad!


Jag, Mormor o Mamsen på ett väldigt sällsynt kort med mormor.. så glad o nöjd jag att jag blir både trött o glad ja..., :)

Lina o jag fixar klappar till granen hemma hos henne dagen före dagen före dopparedagen :)

Linis o jag nöjda efter att ha klätt granen... o mamsen är så illa tvungen att posa.. vare sig hon vill eller ej... :) Puss!!

avslutar med en bild på min papsen o sen till slut på alla klappar som jag o Linis ville ge mamsen o papsen.. :).. Natti Natti! Puss

2 kommentarer:

Aurora sa...

ååå chokladfondue!!!!! mysiga bilder ;)

Fröken Jennie sa...

Ja jag blev faktiskt riktigt glad för fonduesetet, det måste invigas snarast :)