tisdag 26 februari 2008

Godis sug(er)

Sicket eländigt godissug jag gått och fått idag. Ända sedan lunchen från Hot Wok & Pizza, kyckling med grönsaker & cashewnötter, ätits upp har jag haft ett konstant sug efter choklad! Vet inte vad jag ska göra åt saken, åka ner till videomix och köpa en liten påse & sen hoppas på att den räcker för att stilla suget? eller ska jag inte alls ge hän åt begäret och istället knapra i mig en morot? Hmm, det lutar åt det första men vi får se, det tar emot. Det är för övrigt riktigt drygt att gå hemma hela dagen, dock vet jag inte hur jag skulle kunna göra något vettigt på jobbet när jag ser ut som jag gör; ögonen rinner ikapp med näsan, jag nyser en gång var 4:e minut & näsan är illröd av alla snytningar (näsdukar med aloe vera & balsam till trots). Inte fan skulle jag vilja köpa något kontorsmaterial av en som ser ut som jag idag! Nu ska jag ta och jobba lite, förbereda morgondagen då jag hoppas jag kan jobba igen.
Puss på er.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre nu tjejen, förkylningar är joooobbiga att dras med!

Själv har man tänkt dra ner på skräpmat och godis kommande veckor, det kommer bli tufft kan jag meddela. Önskar jag hade lite av mina vänners självdiciplin, ni verkar alla klara sånt här galant. usch, jag ger upp efter en halvtimmes sötsug. uhuu. Men nu får det som sagt vara bra, måste dra ner på det hela känner jag. *pepp*

2 B continued..