måndag 28 januari 2008

Jävlar anamma!

En ny vecka har börjat, detta innebär också en vecka närmare bikinisäsongen. För att jag ska må bra och trivas helt och fullt med mig själv under dessa lättklädda månader krävs därför nu lite hårt arbete..... men som man brukar säga- hårt arbete lönar sig! Jag börjar ikväll på något som kallas för S och K, vad det innebär vet jag inte helt och fullt men jag tror det står för styrka och kondition. Under 15 veckor kommer jag och ett gäng andra fjollar jobba stenhårt på gymmet för att förbättra just kondition och styrka, detta med hjälp av en personlig tränare & eget engagemang. Har just nu ingen aning om hur mycket personligt det kommer att bli men jag hoppas veta mer ikväll. Vill inte vara negativ men är rädd att det vill försöka få kursen att låta betydligt bättre och mer exklusiv än vad den egentligen är. Dags för mig att ladda nu; bra musik, en banan & lite jävlar anamma!
Puss å Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej Sötnos! Vad duktig du är som anmälde dig till S & K,...är du säker att det inte står för Sex och K****???? Ha ha =) vi får ett sånt projekt genom jobbet som startar på torsdag, väldigt generöst ska sägas! Du jag ringde dig för jag ville åka till Ullared med dig snart =) Vad säger du om det? Jen-Pen och Saris på äventyr?! Jag slutar jobba vid 20:00 så jag ringer nog dig sen. Kramis!!!

Anonym sa...

åh men det LÅTER ju som en jättebra grej det där med S och K i alla fall. Hoppas det är skoj! Jag skulle oxå vilja träna men det är svårt att få tid till det med Lucas.. får fortsätta gå mina promenader med vagnen :D

Anonym sa...

Åh, anmälde du dig? Tänkte göra det också, mailade faktiskt till dom & frågade lite om det hela men sen tänkte jag att det räcker med vanligt gymkort.. Fast nu kanske jag ångrar mig.. :/ Haha. kram kram

Fröken Jennie sa...

Sara: Så tänkte jag aldrig på det och med tanke på vad det var för några hotties med i gruppen.. så är jag glad för att det är just styrka & kondition :). En sväng till Ullared vore verkligen inte fel! Frågan är om Sara'n kan tänka sig att ta den en lördag? Kram!

Pernie: JA! Promenera på :) På med boken o hoppas på att Lukas somnar gått så kommer det gå som på räls. Hör av mig under morgondagen om mitt besök till huvudstaden. Kram Kram.

Carro: MEN! Du skulle vart med, det var verkligen blandad kompott av människor.. men många var nog helt nya på det där med träning.. iallafall om man ska gå efter deras kroppshyddor ;)... o nu menar jag inte att jag är varken smal eller vältränad.. Haha! Men vi får köra på step-upen på torsdag, o bara så du vet.. det har jag aldrig vart på förut! Kram

Anonym sa...

Jaaa, ska du med på step?? Kul! Ses där då!

Anonym sa...

Braaa :D kom igen nu :) hoppas att du har roligt under tiden !!!
kram kram