fredag 14 september 2007

Å regnet det bara öser ner...

Jag skrev så fint om hösten igår, får man ändra sig? Hösten kan ju verkligen vara helt underbar med frisk luft sol men så kan den ju vara alldeles regnig, grå och trist också... Tyvärr är det precis en sådan dag här i Växjö idag. Men om man bortser från vädret så har dagen än så länge vart bra, jag var ute hos första kunden vid 08.30 och nu vid 15.45 är jag färdig för dagen :) Då ska det sägas att jag har vart en runda på stan och käkat lunch med mamsen & lillsyrran, det blev en Bentolåda på Maido, görre!
Var smakråd åt mamma som köpte sig en brun skinnjacka på H&M, för det fick jag 1000 kronor till på mitt H&M clubkort :). Kunde inte hålla mig helt från shoppingen jag heller, det blev en fin ryss-blommig sjal från Indiska.
I eftermiddag/kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske blir det att pingen vi börjar på att fixa i lägenheten lite eller så händer det nått annat trevligt. Skönt är det iallafall att det är fredag!
Hoppas ni får en härlig fredagskväll.
Puss & Kram

Inga kommentarer: