fredag 21 september 2007

Denmark's best is coming to town.

Äntligen fredag igen! Veckorna går fort, tyvärr gör helgerna det också. Denna helgen lär gå extra fort då jag har massor av roligt att se fram emot. I eftermiddag blir det träning, bodypower. Lagom tills jag är duschad och fräsch efter träningen rullar dessutom ett tåg med en väldigt kär vän in på stationen, nämligen Louise från Danmark som jag umgicks väldigt mycket med i England. Hon ska göra Sverige och Växjö osäkert med mig i helgen. Vi börjar med att gå och kolla på Magnus Betners stand-up show på Palladium ikväll, imorn blir det troligen en glasbruksrunda och partaj på kvällen. På söndag har jag tänkt mig att vi ska ta oss en sväng till Östregårds loppis och därefter käka lunch på Öhrs lantcafé. Kul ska det bli iallafall!
Idag ska förresten Johan och jag till banken, vi ska bestämma oss för rörlig eller fast ränta på våra lån, hur många år vi ska amortera topplånet på, vilken typ av bostadsrättsförsäkring vi vill ha och så vidare... många vuxna frågor på en gång!

Nu ska jag ge mig ut på vägarna igen, I11 här i Växjö är målet för dagen och jag ska MINST ha en nykund. Därmed basta!
Ha en go dag nu.
Puss Jennie

Inga kommentarer: