måndag 10 september 2007

Back on track again.

Heey!
Back i Växjö igen, tebax i regnet. Haft två underbara veckor i Turkiet men bitvis var det väl varmt för min smak (jag vet, man blir aldrig nöjd).

Idag är jag ordentligt trött, vi anlände Växjö runt halv 5 i morse och väckarklockan ställdes på 07.20... resten kan ni räkna ut själva.
Har vart en ganska lugn dag, gjort några få jobbbesök och träffat chefen för en fika sen kunde jag inte låta bli att shoppa lite. Det blev 2 par pumps och ett par stövlar på skopunkten, ett par svarta manchesterbyxor från H&M, ett par gröna byxor från Gina och 4 pocketböcker. Nöjd!!

Idag har vi dessutom vart på banken och skaffat oss lånelöfte, nere från Turkiet budade vi nämligen på lägenheten som jag skrev om tidigare i bloggen. I kväll skrivs papprena på så om allt går som det ska så flyttar vi in den 1 oktober, jippiii!

Nu ska jag packa upp lite, eller kanske spana in dagens shoppingskörd?!?
Puss Puss

8 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen hem=) kram

Anonym sa...

vart ska ni flytta? kommer ni till söder :)? kramis

Fröken Jennie sa...

Nope, det blir väster... eller centrum blir det nog snarare. Liedbergsgatan blir adressen :) Ska bli himlans skoj!! Kraam! Mika.. kan inte du skicka ditt inloggn. och lösen till bloggen igen? Min hårddisk pajade med allt :(.

Fröken Jennie sa...

Tack detsamma Chica!! Nu blir vi nästan neighbours ju. Kram!

Bli min jäst sa...

Förstår vad du menar med FÖR varmt, har oxå varit i turkiet i augusti, inte så skön värme. Alla kläder klibbar fast på svettiga kroppen och det skönaste med resan var ac:n på rummet typ ;) Var ni i alanya eller?
Vad köpte du för stövlar, är själv sugen på ett par.. Vad spännande att flytta, hoppas det går bra!! Är det en 2:a? Stor kram och hälsa J

Fröken Jennie sa...

Pernilla, där satte huvudet på spiken eller vad man säger! Vi spenderade också mycket tid i sovrummet(haha) där luftkonditioneringen fanns, i resten av lgh:n var det varmt och ute var det än värre. Sicken klagotant jag är :). Alanya var det ja!
Köpte ett par låga svarta stövlar, perfekt till kjol o strumpbyxor när jag jobbar :). Ska bli spännande som tusan med lägenheten, det är en 3:a på 78 kvm... något större än våra studentlyor!
Får komma ner o hälsa på!! Kram Kram o hälsa hela lilla familjen.

Anonym sa...

ah nice!=) vilket nummer blir det? kram

Fröken Jennie sa...

Chica, Det blir nummer 55 :) Vicket nummer bor du i?