tisdag 14 augusti 2007

Underbar och älskad av ALLA!

Pratar förstås om mig själv....haha! Skämt o sido.
Det är faktiskt så att min kära vän Sofi har bjudit med mig på förhandsvisningen av filmen med denna titel ikväll. Ska bli himlans mysigt med lite biomörker, extra skoj att vi får se den innan alla (nästan) andra. Blir mycket intressant att gå på bio utan att äta godis, inte var dag man gör det direkt :P. Men vill man bli fin får man ju faktiskt lida pin.

En annan som ska lida pin i eftermiddag/kväll är min älskling som ska lägga sig under nålen. Han ska tydligen göra sin tatuering på armen lite större och troligen också fylla i den gamla färgen, AJAJ säger jag bara... och hoppas på att den blir fin.

Nu ska jag börja lite smått med att städa min garderob o sen bär det av mot stan.
Puss Puss...

har för övrigt planerat för en nykter helg (nyttig) så inled mig ICKE i frestelse. Tack!




3 kommentarer:

Anonym sa...

kul! Har läst boken...skoj! kram

Fröken Jennie sa...

Jag har också den boken hemma, vet inte varför... men jag kom aldrig in i den så just därför blev jag väldigt positivt överraskad av att filmen var så bra! Nu ska jag ut o promenixa, skönt! Kram Kram!

Fröken Jennie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.