söndag 1 juli 2007

Yesterday.

Yesterday, all my troubles seemed so far away.
Hade en alldeles perfekt kväll igår! En skoj förfest med mycket okända människor, gott vin, bra musik och en riktigt kul utekväll på Deluxe (det bidde alltså deluxe igår).
Carro och Mikis förärade även förfesten ett besök, vilket jag tycker var jätteskoj. Vänner kan man inte få för många av, speciellt inte kul sådana. Jag skulle faktiskt må väl av att lära känna lite nytt folk nu när nästan alla vänner från universitetet försvunnit från stan.

Idag har jag haft en alldeles perfekt bakisdag! Jag har inte vart det minsta bakfull, sovit länge, ätit god kebab/falafel rulle, hängt på ängen, fått tvätten avklarad och nu funderar jag på att leka hemmafru och baka något igen... min frys är snart full!
Ha en skön kväll, imorn är det ny vecka och nya tag.
Puss & Hej



Inga kommentarer: