måndag 23 juli 2007

Lite av varje från helgen.

Måndag.
Regn. Bil. Jobb. P3. Tuggummi. Anders tillbaka. Inga ordrar.
Alltså en ganska vanlig måndag den här sommaren.

Helgen var däremot inte helt vanlig.
På fredagskvällen blev jag väldigt trött och gjorde absolut ingenting, slappade framför tv:n och somnade tidigt. Lördagen inleddes med en promenix runt sjön med bästaste Sara'n och fortsatte med en runda till Erikshjälpen. Där fanns det inte mycket att hänga i julgranen ;).. blev endast ett skärp, 10 kronor. Desto mer blev det shoppat när jag kom ner till stan och all rea som fanns där. började med Gina Tricot där jag shoppade mig ett par beige shorts, ljust rosa linne med knappar, svale-halsband, en orange tunika, en brun rundhalsad top allt för totalt 211 kronor :). Gick vidare till kompaniet där stora sommarrean också var igång, blev ett par gråa acne hex jeans för 330 kronor samt två par hawaiianas för 60 kronor paret, som hittat! Avslutade shoppingen på H&M där det blev ett par guldiga kassetbands öronhängen, några gröna armband samt en kort beige basicjacka för 149 kronor. Mycket shoppat alltså!

På kvällen blev det en trevlig fest hos Soffe med singstar & goda drinkar. Partajet fortsatte på Terrassen där vi svängde de lurviga... Hade faktiskt riktigt skoj även där, men måste ändå säga att jag tycker bättre om Deluxe, mer blandad publik där på något sätt.

Igår gjorde vi något så annorlunda som att spela golf. Vi var ute på pay & playbanan Rockatorp och även om det tar emot så måste jag säga att det var riktigt kul. Efter 4,5 timmars golf blev det god mat från HotWok & Pizza och film på soffan, gött!

Ska försöka få in lite bilder i kväll, om min dator låter mig!
Puss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå, va jag ville vara med i Lördags!!!! Ni såg ut att ha det roligt värre! Kram Mikis :)

Fröken Jennie sa...

Vad vi hade velat att du var med!! Nästa gång, då får du allt se till att vara hemma så att du kan hänga på :) Kraam!