måndag 2 juli 2007

Kom igen magen.

Ännu en jobbdag till ända. Har vart otroligt jobbigt och mycket att göra på jobbet idag i och med att det blev ny månad under helgen. Jag sitter och lägger rabattkoder på ordrar och jättemånga av dessa koder gick ut den 30/6 vilket gör att man måste skriva och be om nya. Det är ungefär det enda jag gjort under hela dage, o så lyssnat på P3 förstås.
Jag skriver flera post-it lappar fulla med låtar att ladda ner varje dag så jag ska nog snart ha ett OK mediabibliotek igen :)

På tal om musik.. ikväll har man fått sjunga av sig lite igen då vi besökte Linnéparken och allsången där. Mys!. Allsången besöktes ikväll av bland annat Andreas "Alcazar" Lundstedt, Gladys del Pilar och Amy Diamond, kanske inte riktigt samma grymma startfält som på Skansen men inte alls tokigt för att vara Växjö. Ska bli spännande att höra hur många de beräknat att det var på plats, lär säkert stå i Smålandsposten imorgon.

Nu ska jag försöka få igång min dumma mage med en espresso och lite kladdkaka..
kom igen magen!!!
Ha en skön kväll.
Puss Jennie

2 kommentarer:

dustinmyeye sa...

haha om magen trixar kan du göra som johan o dra till hadzi en liten stund ;) ha det gött!

Fröken Jennie sa...

Haha!
Ja piggnar den inte till snart är Hadzi ett alternativ.. Det jobbiga är dock att han inte är tillbaka i stan förrän till helgen... AJ!