onsdag 18 juli 2007

Ett klipp på G.

Idag efter jobbet ska jag ner till lillasyster på salongen och få håret klippt. Det blir även lite slingor, behöver allt fräschas upp lite! När jag blivit fin och fixad ska jag träffa den skandinaviska rekryteraren på Lyreco, en dansk snubbe som jag än så länge bara haft telefonkontakt med. Det ska bli riktigt spännande, vill ju så klart göra bra intryck även om jobbet redan är mitt.

Hoppas jag hinner med att träffa Sofi, Carro & AnnaMika en sväng också, de skulle visst fika & snacka skit på stan ikväll.
By the way, en riktigt bra dag idag. har nu jobbat ikapp allt som vi hamnade efter igår, hur gött som helst. Dessutom är min favorit Evelina back in town, i landet också för den delen. Ingen kunde vara gladare än jag :).

Nu ska jag jobba en sista halvtimma.
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen fika blidde det, trööök. Soffe & jag ska fika imorn eller fredagkväll istället, hoppas du kan joina!
Är förresten såå pepp inför lördag, har liksom redan bestämt vad jag ska ha på mig, haha. Kan vara skönt att slippa den ångesten en timme före festen ju..tss.
Ha det bäst så ses vi snart, puss o kram.