torsdag 26 juli 2007

Bebismys.

Efter jobbet åkte jag raka vägen ut til Lessebo där jag först hälsade på mamma en snabbis, hämtade liggunderlag, sovsäck & kylväska + klampar. Fick dessutom lite reselektyr, två Amelia. Jag gillar Amelia, mycket att läsa i dem. Min mamma är bäst :)

Åkte efter snabbvisiten hemma hos mamma hem till Martina & Peter där jag möttes i dörren av Martina och lilla Nora. Tvärtom mot vad jag trott så kändes det väldigt naturligt att se Martina med en liten bebis på armen, och kul! Emma kom också över på ett snabbt besök så jag fick träffa henne lite också, länge sen sist. Vi måste bli bättre på det där, vi gamla lagkompisar.. tror minsann att jag får dra igång något.
Kom nyss hem och nu är packningen i full gång ackompanjerat av Sahara Hotnights.
Dags. att. fortsätta.
*mys*

Inga kommentarer: