fredag 6 juli 2007

5150 anledningar att va glad

Det fick jag när jag öppnade min studentmail och såg att jag fått mail från international office. De berättade i mailet att andra utbetalningen av stipendiet för oss som vart utbytesstudenter inom Erasmus skulle komma i nästa vecka och vara på 5150 kronor. Jag som inte vågat hoppas på mer än en tusenlapp är både förvånad och glad :)
Vad mycket bättre tillvaron känns nu när det rullar in lite cash...

Den som säger att inte pengar spelar någon roll, han kan inte någonsin ha vart utan.
Med de orden tar jag helg, ur med korken ;)

Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

*avis*

Anonym sa...

alltid kul med extra cash. själv så väntar jag på mina resterande 20% från mitt stipendie, men hon som ska betala ut dem har gått på semester.. GGrrr... =(

Anonym sa...

Grattis tjejen! "Det löser sig, det gör det alltid..." :)
Nu har jag semester - jäääj!

Fröken Jennie sa...

Görre med pengar ja, om man bara kunde få dem nån gång :S....
Puss o Kram