tisdag 5 juni 2007

Trött i skallen.

Nog det minsta man kan säga efter en dag som idag :)
Mycket information som ska in i huvudet, eller åtminstone som ska börja bearbetas... Många nya namn och ansikten att lägga på minnet, en del gamla också iofs! Har träffat 4 stycken gamla studenter som jag är mer eller mindre bekanta med, skoj!
Fått veta en negativ sak om jobbet dock, Karolina på maxkompetens sa att de skulle arbeta med flextid så att man ibland kan sluta tidigare/börja senare.. men icke det.... 8-17 varje dag alltså :S... men jag ska väl överleva det också!

Nu ska jag försöka få bort det sista som ligger och skräpar här i lägenheten o ikväll hoppas jag på att få fira lite... jag är ju trots allt inte arbetssökande längre :)
Puss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till jobbet jennie! Hoppas det kommer att gå bra.. Vart bor du nu?
/Smålands-Linn =)

Fröken Jennie sa...

Tackar :) Det hoppas jag med att det kommer göra, än så länge är det ju väldigt nytt så det är mycket att lära sig. Jag bor fortfarande på campus, i en av sockerbitarna närmare bestämt...hyrde ut min lgh i andrahand i våras så jag tog tillbaka den lagom tills jag kom hem... det är ju trots allt hyresfritt nu i sommar :). Kram!!