onsdag 27 juni 2007

Svettis snarare än friskis.

Idag är det gympa på Kampaängen med Friskis & Svettis och jag funderar faktiskt på att gå! Har aldrig varit på någon Friskisgympa så det kunde allt vara på tiden :)... lär väl snarare känna mig som en svettis än en friskis efteråt... fast det är ju rätt gött att det känns att man gjort nått när man tränat.. annars börjar iallafall jag fundera på om jag gjort rätt.

Väntar på papper från det "ev." nya jobbet, vågar inte skriva vad det är mitt nya jobb förrän det är helt klart.. De lovade mig dock att kontraktet skulle komma i morgon så det håller jag tummarna för.

Update: Fick inte tag på dagens träningskompis Tessan, så nu blir det inget av det... varken friskis eller svettis alltså :(.
Kanske tennis imorn?

Nu ska här lagas kvällsmat + lunchlåda.
Ciao

Inga kommentarer: