torsdag 21 juni 2007

Äntligen midsommar!!

Underbart härligt med en 3 dagar lång helg! Även om det enligt alla prognoser ska bli mestadels regn även på sköna Öland....
Well.. plockar jag med mig mina härliga rosa gummipjucks så förblir jag iallafall torr om fötterna även i det värsta rusket och dessutom piggar färgen verkligen upp :)... sen inbillar jag mig att stoppar jag ner dem i väskan kommer det säkert inte regna... ungefär som när man plockar med sig paraply ut och det förblir uppehåll trots mörkgrå himmel.

Vart en lugn och bra dag på jobbet idag, blivit bjudna på fika av Mia som gjorde sin sista dag idag... det kommer allt bli tristare här utan henne. Men å andra sidan så får jag skrivbordet för mig själv :).... så länge jag är här...
Nu ska jag avsluta jobbet, sen bär det av mot Öland....
där finns det risk att ni inte slipper undan mig.... annars...

Ha en underbart fin midsommar!
Puss Jennie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig midsommar tjejen! Hoppas ni inte har lika regnigt som vi har det hemma i Växjö :/ Stor kram!

Fröken Jennie sa...

Uscha! Det regnade som tusan på Öland också, så jag är glad att jag packade ner stövlarna :)
Hade ni det bra?
Kram

Fröken Jennie sa...

Uscha! Det regnade som tusan på Öland också, så jag är glad att jag packade ner stövlarna :)
Hade ni det bra?
Kram

Anonym sa...

Tack för senast!Det var roligt att partaja med dig,johan och de andra brudarna:)ha det gott,o ja gummistövlarna behövdes sannerligen;)!KRAM

Fröken Jennie sa...

Tack själv Johanna! Hade superkul faktiskt, förutom den tråkiga bruttan som var tjurig över att vi tog upp plats på balkongen ;).. Vore kul att partaja mer med dig i sommar! Kram Kram