torsdag 28 juni 2007

Magont.

Ajaj, kan inte säga annat än att jag har en knut i magen just nu.
Ska strax ringa till Maxkompetens och säga upp mig och därefter gå och prata med chefen här på ATEA.. inte en alltför angenäm uppgift. Känslosam som jag är skulle jag mycket väl kunna gråta nu, men jag får försöka hålla mig lite professionell och säga att jag måste tänka på mig själv. Det nya jobbet är ett trots allt ett fast jobb, bättre betalt och större utvecklingsmöjligheter....
*suck*
I'll be back....

3 kommentarer:

Anonym sa...

kom igen jensa, vi hejar på dig! allt kommer säkert att bli till det bättre..! puss

Anonym sa...

Uh, sånt är inte roligt kan jag tänka mig..har dock aldrig varit i den situationen men jag vet att jag blir nervös bara av att be om löneförhöjning så.. :)

Ska du ut i helgen, kul! Var ska ni? Vi ska, som alltid på sommaren, till Terrassen. The place 2 be! :)

Annars måste vi iaf ta en fika snart...jag är ledig ons-tors nästa vecka om du skulle ha tid!

Kramar

Fröken Jennie sa...

Tack sötisar!!

Lina: Jo nu känns det så himla mkt bättre, en stor sten lyft från mitt bröst :)

Carro: Det var faktiskt inte så himlans nervöst när jag väl tog tag i mig själv och gick in till chefen.. men innan dess velade jag fram o tillbaka ett par ggr.
Vet inte om vi ska ut ännu och vart isåfall, men det skulle inte förvåna mig om det blev utgång!! Fika? Gärna!! Jag slutar 17 varje dag men har för det mesta inget inplanerat om kvällarna.. Bara säg en dag så gör vi planer :)

Kram Kram