tisdag 26 juni 2007

Hemska regnväder.

Trots att jag höll på att regna bort på vägen till jobbet så är jag precis som jag lovade o svor på igår tebax o bloggar idag igen :)
Jäkla skitväder säger jag bara, inte bara för att jag var "tvungen" att cykla till jobbet i regn och bli blöt eftersom bilen bestämde sig för att go kaputt igår på vägen till jobbet utan även för att 3 stackars människor i Sheffield fått sätta livet till i regnovädret som dragit fram över Storbritannien!!

Samtidigt som jag verkligen inte gillar vädret just nu kan jag inte låta bli att tycka att det är mysigt när regnet slår på fönsterbrädan och det helt är "OK" att vara inomhus, tända ljus och mysa. I eftermiddag tänkte jag vara en riktigt hemmafru och baka sockerkaka, laga matpaj och städa litegranna.. mys! Kanske får jag lite sällskap av Sofi framåt kvällen osså? Hade vart trävligt :)

Puss så länge.


Inga kommentarer: