fredag 15 juni 2007

Hemlighet...

Jag har en liten hemlighet... vad den är kan jag ju inte avslöja.. då är det ju ingen hemlighet längre ;).... men den har med jobb o göra...

Härligt med helg nu förresten! Imorn åker jag och syrran till Malmö en sväng för lite shopping, ska bli himlans najs :) Hoppas hitta nått skoj att ha på mig på midsommarafton. Ska ta en sväng förbi Monki som jag (och syrran) suktat efter en längre tid... ibland är det allt bra trist att bo i en småstad! Vad som annars händer i helgen är fortfarande rätt öppet, blir kanske ut en sväng i morgon. J's bror är involverad i Palladium och sa att det var en liten konsert där imorgon som vi funderar på att besöka. Hur som haver, jag är ledig och det är sjukt skönt!!

Ha en skön helg.
Puss & Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Älskade vän!!! Jag är på imorgon!!!! Hör av dig när du kommit hem från malmö , många kramar från mig