måndag 18 juni 2007

Effektiv lunch.

Good day!
Sitter här nöjd och proppmätt. Har haft en väldigt effektiv lunch idag där jag hunnit med en sväng till Davidssons för att köpa ett nytt batteri till min bil och lunch på Coretto Samarkand. Det bidde en italiensk sallad idag. görre!! :)
Vart segt än så länge idag, men det brukar gå rätt fort efter lunch så det får vi hoppas att det gör även idag. I eftermiddag ska jag tvätta (boooring) och fhv träna på något vis?!? kanske blir det en sväng runt sjön gåendes eller joggandes.. fast helst hade jag tagit en returmatch i tennis... vi får väl se vad J säger om det.
Snart är det midsommar, vädret ser ju inte lysande ut men de lovar förutspår åtminstone inte regn. Det blir ju inte riktigt samma stämning om vädret är kass :(... o så är det ju inte så kul att leka lekar ute i regnet.... håller tummarna för sooool!

Nu ska jag checka lite nyheter innan jag får sätta fart att jobba igen.
Puss o Hej

Inga kommentarer: