torsdag 24 maj 2007

Today is a good day.

Många glada nyheter på en och samma dag :)
Vi börjar med mina eftersom det är min blogg!!
Jag gjorde min marknadsföringstenta idag och den gick riktigt bra så tack för alla tummar :), sen fick jag ett mail från damen som är ansvarig för de andra två kurserna jag tagit. I det mailet fanns mina slutbetyg för de båda kurserna, 71 % fick jag i British Life and Culture och 74 % fick jag i Engelska, tokigt bra betyg enligt det här systemet och motsvarar VG i vårt svenska universitetssystem, så jag är sjukt nöjd!!
Sen har jag pratat med två kompisar idag, en av dem har gått arbetslös sedan förra terminen slutade och den andra har vart på ett jobb som hon inte riktigt trivts. De har båda idag fått jobb inom de områden som de är utbildade och jag är sååå glad för deras skull, Grattis E & B!!!
Grattis också till B's sambo som fått fast jobb på stället han jobbar och trivs på idag.

Tyvärr kan tydligen dagen inte få vara helt toppen... Johan missade bussen som jag bokat till honom från London till Sheffield så han blir tvungen att ta ett dyrt tåg :(.. nu hoppas jag dock och håller mina tummar för att han hinner med tåget som går precis i minuterna... Annars kommer han inte hit till Sheffield i natt förrän vid halv 2....
Well ska inte gråta över det, jag är glad ändå och jag vet att jag kommer träffa honom alldeles alldeles jättesnart!
Puss Puss!!!!

update: hans mobils batteri verkar vara helt slut nu, får inte tag på honom :(...

Inga kommentarer: