måndag 21 maj 2007

Sista veckan!

Ny vecka på gång, den sista veckan här i Sheffield. Idag är det alltså min allra sista måndag här någonsin! Vad ska jag bara hitta på? Jorå, det ska jag berätta för er :)
Ska strax när håret är fönat och tänderna borstade ta mig bort till skolans learning centre och skriva ut en tidigare tenta. Sen ska jag förhoppningsvis (om solen är här för att stanna) lägga mig på gräset i Peacegarden och plugga, plugga & plugga. Tentan närmar sig med stormsteg, lite smått nervös för den eftersom jag inte vet riktigt hur utförligt läraren kräver att vi ska kunna svara på varje fråga, I guess det är likabra att skriva allt man kan! Efter plugget blir det en sväng ner på stan, in på H&M o köpa lite smått som behövs inför kvällen. Tänkte hinna med ett besök på marknaden också och köpa nya jordgubbar och lite annan frukt. Framåt kvällen blir det fix eftersom vi ska ut, ikväll är det denna terminens sista pounded, YIHAA, kommer säkert bli crowded!! Vad jag ska ha på mig har jag nog inte riktigt kommit fram till ännu, tänkte iallafall inviga mina nya svarta pjucks som jag fyndade i förra veckan.
Hörde att ni hade härligt väder hemma i Växjö igår, det kommer till oss i England imorgon och jag är så glad, så glad! Nej nu får jag sätta fart så jag får något gjort :)

Ha en underbar dag, ska jag försöka med! (tentaplugg är ju sådär kul)
Puss & Kram
Jennie

2 kommentarer:

Lena sa...

Tjenna gumman! Ja jag ska bli bättre...lovar :) Ska du ut ngt näsa vecka? Så vi hinner träffas innan skolan slutar? Hur länge e du hemma denna gången?
Kram kram

Fröken Jennie sa...

Haj Lenis ;). Jag har lite små planer på utgång nästa vecka ja.. måste passa på nu innan alla flyr staden :). Hörde att SkåneS har sittning den 2 Juni på sivansängen eller nått så den ska jag nog på o sen funderar jag på att gå ut tisdag eller onsdag osså :)... måste bara fixa med mitt studentleg.. När jag kommer hem på söndag är det "för gott", alltså jag åker inte tillbaks till Sheffield igen :). Så vi hinner säkert ses. Kram kram