tisdag 22 maj 2007

Girls going wild at Pounded.

update: bilder längst ner i inlägget!

Eftersom jag är en kvinna av mitt ord så ska jag berätta lite om gårdagens partaj nu fastän jag är otroligt trött och sängen lockar.
Började kvällen med lite förfest här hemma hos mig, det var jag, Louise, Anna och Lorraine. Vi satt o snackade skit och spelade lite olika drickaspel (som vanligt). Eftersom Lorraine är fransyska och inte van vid det här med förfester så hade hon inte med sig något att dricka vilket innebar att vi fick dela med oss lite, inte nån fara med det i sig men det blev lite knapert med alkohol. Då kom jag på den briljanta idén att vi minsann kunde sno ett par utav Johan's snus som jag råkade få med mig hit efter jag vart hemma i påsk. Sagt o gjort, vi tog oss alla varsin snus efter att jag och Louise förklarat för Lorraine att det inte var knark och att det absolut inte var farligt för henne. Snuset lyfte verkligen partajet flera grader, eftersom varken jag eller Louise är rökare så blev vi rätt kvickt påverkade av nikotinet och började fnissa okontrollerat. Anna spottade ut snusen ganska snabbt då hon tyckte det var otroligt äckligt och Lorraines nickokick lät vänta på sig, men när den kom då blev hon alldeles till sig. Hon tyckte det var otroligt dumt att de inte säljer nått liknande i Frankrike! När vår dricka var uppdrucken gav vi oss iväg till kåren där klubben Pounded har sitt säte varje måndag, den här kvällen hade cops & robbers tema så det var fullt av heta polisbrudar och halvnakna grabbar. De enklare drinkarna kostade som vanligt bara 1 pund och vi blev ganska bra i gasen, Louise o jag. Hon satte igång med en lek som vi hade otroligt roligt med, sk. "dare". Den gick ut på att vi skulle ge varandra olika uppgifter att utföra, typ jag skulle exempelvis gå o fråga en kille som hade handklovar om inte han kunde ta fast mig med dem, sen tog vi kort på resultatet.. väldigt skoj och säkert ganska barnsligt :)..
Det var inte så jättemånga utbytesstudenter där igår, många har redan åkt hem. Men vi som var där, typ vi tjejer och några fransoser hade iaf kul. Klockan gick som alltid när man har kul väldigt fort och vi skulle hem. Då träffade vi några killar precis utanför som vi började snacka med, en av dem hade vart i Sverige så vi pratade en massa om det. Han bodde åt mitt håll så vi tog sällskap hem, när jag kommit fram till mitt hade vi dock fortfarande mer att prata om så vi satt o snackade på trappan utanför i några timmar... vid 6 tiden gick jag sen o la mig, en engelsk vän rikare, väldigt skoj! Synd bara att man alltid träffar folk när man ska åka hemåt.

Sammanfattning av läsårets sista pounded: Skoj som tusan!!
Bilderna får dock komma i morgon för nätet är otroligt slött.
Natti Natti.

Anna, Lorraine & Louise testar på svenskt snus :) Här står vi och väntar på att få komma in på pounded!

Toakort är ett måste o ibland kan det vara bra att de är suddiga ;).. Nick, Ollie & Louise, notera vad det står på killarnas tröjor. H.M.S. Marples, Marples är namnet på vårt studentboende!

Lorraine gillade snuseffekten och tyckte det var dumt att det inte säljs i Frankrike! Själv dricker jag vodka redbull o flummar i mina solisar.

Sarah, en glad fransyska som jag läste engelska med samt Aurien & Joaquin, två ordentliga partydjur.

En av mina "dares", en kroppsmålad robber skulle jag tro. En riktigt suddig bild på några av kvällens drinkar.. troligen ungefär så vi såg dem vid tillfället för kortet.

More dares...Karatefylla skulle man nog kunna kalla det här :)... o Louise leker cop.

Några sista dares, Aureliens mage och när jag blev ihopfängslad med nån stackare :)

Us exchangestudents!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, snygg du är i håret!

Fröken Jennie sa...

Ahh, tackar! Själv får jag nog vara villig att erkänna att jag tycker det ser mest rufsigt ut på dessa bilderna.. men när jag gick hemifrån var jag nöjd... konstigt ;)
Kram