fredag 18 maj 2007

Bye Bye America!!

Hej!!
Sicken sorglig människa jag är som sitter hemma framför datorn och hänger vid den här tiden en fredagskväll ;)... ähh, det är faktiskt inte så farligt. Kom precis hem från att ha sagt hejdå till Cole vår amerikanska vän, Bye Bye America liksom. Vi sa att han fick bestämma precis vart vi skulle ta vägen för vår avskedsfika och han valde Starbucks... vi som trodde han skulle välja nått mer engelskt nu när han ska lämna landet.. men inte det. Well inte mig emot. För min del blev det en Tall iced skinny sugarfree vanilla latte, Starbucks är verkligen mästare på långa namn! Cole och Louise tog varsin Strawberries and cream... de såg tokgoda ut och var det verkligen också! Börjar så smått förstå att terminen snart är slut och att alla inom kort ska åka hem... konstigt att man alltid ser på allting i ett annat ljus när det är på väg att ta slut... man tänker liksom bara på allt som vart kul.... Hur som helst känns det som att jag åtminstone skaffat mig två vänner i Daniel & Louise och jag hoppas verkligen vi kommer att hålla kontakten! Har helt klart träffat endel andra människor som jag säkert kommer ha sporadisk kontakt med även framöver och kanske hälsa på när man kommer till deras hemland, dumt vore det ju annars.

På tal om nått helt annat så var vi och bokade en liten endagsutflykt till Hull idag, vi åker på söndag och jag hoppas på toppenväder :) Ikväll blir det fortsatt tentaplugg och lite packning, jag vet.. jag är ute i god tid med båda delar men som det verkar bli fint väder nästa vecka vill jag helst ha lite spelrum med tiden då!
Ha en skön kväll nu.
Puss & Kram
Jennie

Louise & Cole med deras Strawberries and cream :)

Inga kommentarer: