lördag 21 april 2007

World Snooker Championsship in town.

Good morning everyone!
Idag vaknade jag tidigt, mer än en timma innan klockan skulle ringa :) Så himlans skönt att vakna utvilad.
Nu sitter jag och skriver på min rapport, det går sakta men säkert framåt och jag hoppas bli hyfsat färdig med den under morgondagen, hade vart så skönt att kunna lägga den åt sidan.
Vid 12 ska jag träffa Lorraine i min grupp på engelskan, vi ska käka lunch på Pizza Hut.. nyttigt värre :).. vi ska dock inte enbart luncha utan också försöka sätta samman resultatet från vår undersökning om brittiska studenters vanor gällande nedladdning från internet.

I eftermiddag ska jag träna med Louise, är vädret fortfarande fint ska vi jogga i parken uppe vid hennes annars blir det en tripp till gymmet här i stan... vi får väl se :)

Nu ska jag ta och skriva det sista på rapportens inledning..
Ha en fin dag!
Kramar Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag ville ju höra allt om snooker!

Fröken Jennie sa...

Haha, jag måste suddat ut stycket om Snooker :)
Men lugn... det kommer! ;)
Kram