torsdag 26 april 2007

Stora rapportskrivardagen!

Good morning!
Iofs var det ett bra tag sedan det var morgon hemma i Sverige och faktiskt ett ganska bra tag sedan jag vaknade också, men ändå.
Idag är det den stora rapportskrivar dagen, dvs. jag ska sitta i universitetets learningcenter mest hela dagen och försöka få färdigt min rapport. Bra vore det dessutom om jag kunde komma igång med Brit. Life & Culture uppgiften också, har nämligen inte ens valt ämne för den ännu.
Hoppas på att hinna med lite träning också i eftermiddag innan det är dags för Language Exchange Meeting. Mötet är ett get-together för folk från staden och för oss utbytesstudenter, tanken är att vi ska kunna "utbyta" språk med varandra och lära oss mer om varandras kulturer. Förra mötet var en höjdare så jag vill absolut inte missa detta, kul att träffa folk som kommer från utanför universitetets väggar.
Nu ska jag bege mig, ingen mening att dra ut på det längre.
Ha en skön dag! Jag såg att vädret hemma i Växjö skulle bli toppen.
Puss & Kram

Inga kommentarer: